Registrovat Přihlásit

Coronavirus a náš obchod?

Jak u nás právě teď funguje odesílání objednávek?

Provoz našeho internetového obchodu je bez omezení a objednávky vyřizujeme jako doposud - ihned. Stejně tak naše infolinka, která je stále v provozu od 8 do 16 hodin.


Jaké opatření máme ve skladu?

Vzhledem k tomu, že se v našem skladu nachází sortiment dentální hygieny, tak zvýšenou čistotu a hygienu u nás dodržujeme neustále po celý rok.

Nyní jsem však bezpečnostní opatření zpřísnili. Všichni zaměstnanci nosí roušky a ti kdo mohou, tak pracují z domova. Vše pečlivě pravidelně dezinfikujeme a kontakt s dopravcem je omezený na minum - zkrze roušku, rukavice a bezpečnou vzdálenost.


Proč nemůžete zvolit své oblíbené výdejní místo Zásilkovny?

Zásilkovnu jsme dočasně pozastavili, protože některé obchody s výdejními místy jsou uzavřené a výdej zásilek je komplikovaný, nebo dokonce neuskutečnitelný.

Také z hlediska bezpečnosti se snažíme být co nejvíce ohleduplní ke všem prodávajícím na výdejních místech a myslíme, že je rozumné tato výdejní místa v tuto chvíli nevyužívat.


Jak tedy můžete zboží objednat a zaplatit?

Využít můžete služby "doručení na adresu" kde Vám naš kurýr doveze zboží až domů a vy tak nemusíte nikam chodit. Druhou možností je doručení Českou poštou "balík do ruky", kde Vám kurýr doručí zásilku taktéž na vaši adresu.

Rádi bychom apelovali na všechny naše zákazníky, aby co nejvíce využili online platebních metod, jako je platba kartou a bankovní převod - prokážete tím ohleduplnost nejen sami k sobě, ale hlavně ke svému okolí.


Děkujeme za pochopení.

Váš zubní kartáček.